Bireylulmasali Kızlar uyumadan önce sıvı alımını kestiğim halde sık sık lavaboya çıkıyorum ve çok üşeniyorum bazen gitmiyorum sabah çok sıkışık uyanıyorum bunun bebeğe zararı olur mu?
nilsmother Bireylulmasali meshaneyi boşaltmak gerek canım sürekli enfeksiyona yol açabilir tutma tuvaletini
Elfynsmr Bireylulmasali İdrar tutmak enfeksiyona sebep olur enfeksiyon da bebeğe ilerleyen safhalarda zarar Verebiliyor
Elfynsmr Bireylulmasali Gece en az 3 4 kere tuvalete çıkıyorum başlarda bende üşeniyodum ama idrar yolları sorun olunca artık tutmuyorum
Hazalveannesi Bireylulmasali daha dur canım o haftalar neyki hele bi 30 lu haftalara gel 10 dk bi lavabodasin🤦♀️😊😊
Babyy1S Bireylulmasali enfeksiyon oluşur idrarinizi tutmayın ben sabaha kadar bir gözüm kapalı5 6kez tuvalete cikiyorum gitmezsem karnım sertleşiyor ağrı yapıyor
hulya_1919 29 haftalığım sabah 3-4 e kadar tuvalete kalkıyorum uyku problemimde oluyor istesemde tutamıyorum ağrı yapıyo ve çok geliyo tutsam altıma kacırırım heralre😀
mercimeginanne Bireylulmasali sıvı tüketimini gündüz yapıp akiam yatana kadar az miktarda almak gerekmiş. Öylelikle gece tuvalet ihtiyacı azalırmış. Ben bugün denemeye çalışıcam gece yoksa bende üşenip sabaha kadar tutuyorım karnım taş gibi oluyor 🙈
Bireylulmasali mercimeginanne ben gece almıyorum İnan sıvı uyumadan 2-3 saat önce kesiyorum yine de gece çok sık uyanıyorum umarım enfeksiyon olmaz 😕
19231923 Bireylulmasali benim elim dalga geçiyor yastığını al orda uyu diye😂 bazen kapısından geri dönüyorum gece gündüz çok gidiyorum sıkışık asla uyuyamam ama bende de mantar oldu yinede 🤷♀️
Zeyyno_ Bireylulmasali Ben üşenmeme rağmen kalkıyorum valla uyuyamıyorum yoksa uykuya dalana kadar 3defa gidiyorum yapck bişey yok 🤷😒
ayferayfer Bireylulmasali bende psikolojik olarak gitmem gerekiyor. Bebeğim için diyorum kalkıyorum 😇