Ben 28. Haftadayım bugüne kadar 3-4 kere vajinal muayene olmak zorunda kaldım. Zorunlu olmadıkça doktor zaten istemiyor, ama benim akıntı ve ağrılarım vardı bu sebeple vajinal muayene yapmak zorunda kaldı, bir de örnek aldı iltihap vs var mı diye. Merak etmeyin zararlı bir şey olsa doktor bunu asla yapmazdı.