15+5 selamlaar anneler iyiyiz bizde cok sükür arada karın agrisi yasiyorum doktora sormustum bebek buyuyor demisti araligin 2 de cinsiyet ogrenicem insallah 1 ay sonra gel demisti insallah gosterir kendinii minigim 😊 sizler nasilsinizz nasil geciyor 😊