Arkadaşlar artık şu kanama kelimesini yazarken bile midem bulanıyor. Benim gebe kaldığından beri ufak tefek kahve rengi kanamaları oluyordu doktor kontrollerde normal oldugunu ve istirahat etmemi ilaçlarımı kullanmamı vs önerdi. Ama 4 gün önce ve dün gece kırmızı bir kanama oldu. Kanama derken iç çamasırıma akmıyor ama peçeteye silince birkaç damla bulaşmış oluyor. Sizlerde yaşadınız mı? Böyle sürekli kanaması olup sağlıkla bebeklerimize kabusunuz mu?