16 haftalık hamileyim 15+1 de doktora gittim en son cok iyiydi herşey bi sıkıntı yoktu ama bu hafta iki günde bir başıma cok şiddetli agrı giriyo ilk üç ay hiç baş agrısı yaşamamıştım nedendir acaba merkeze uzak oldugumuz için doktorada gidemiyorum 😔😔