RuveydaYasin Ya ben çok kötü hastalandım dün doktora gittim kanımda mikrop ve idrarda iltihap çıktı belimden aşağısı bildiğiniz Ağrı’dan tutmuyordu bana antibiyotik verdi ve bebeğe zararı olmayacak dedi doktor aranızdan kullanan var mı acaba
MystryYYy RuveydaYasin ben serklaj sonrasi 1 ay araliksiz kullandim antibiyotik hem damardan hem igne hem hap olarak. Kar zarar iliskisine gore veriliyor cnm.
Ozdmrkbraa RuveydaYasin doktorunuz böyle dedikten sonra başkalarıyla kıyaslama yapmanız çokta doğru olmaz kaldı ki o enfeksiyon kandan temizlenmezse bebeğe geçebilir ben antibiyotik fitil kullandım doktorum gerek gördü bende peki dedim içiniz rahat olsun doktorunuz size yada bebeğinize zarar verecek bir ilaç vermez 😌
Aysn6767 RuveydaYasin doktorunuza güvenin, enfeksiyonun kullanacağınız ilaçtan daha fazla zararı var bebeğinize.
RuveydaYasin MystryYYy 15 haftalık hamileyim bir an korktum antibiyotik diyince endişelenme dedi ama işte öyle olmuyor ister mecbur kullanmak zorundaymışım içtim bende 🥺
RuveydaYasin Ozdmrkbraa işte benim doktorum değildi başka doktora gittim acilde dahiliye dediğim gibi tabi ki kullanmak zorundayım ben sadece merak edip kullanan var mı etkisi adına sormak istedim sonuçtu ilk hamileliğim insan endişe duyuyor ne olursa olsun 😌