Esrasrcnn benimde 37+5 cnm benimde muayene ettliler 4 defa ama ne pembemsi kan ne nisan hic bisi gelmedi ebe de bir parmagim giriyo ama arkasi kapali bebek hazneye girmedi nst de hafif kasilmalarim cikmis ama yetersiz dedi gonderdi beni cumartesiden beri kasılmalarim devam ediyo ara ara keskin adet sancilari giriyo ama ne nisan ne de suyum geldi yani birazda cekintiliyorum o yuzdenmi boyle oluyo bilmiyorum carsamba bizimde kontrolumuz var bakalim insallah doktorum halime 5 cm acikligin var yatis vermem lazim doguruyosun dese dunyalar benim olucak😂kızceme kavusmak icinde sabirsizlaniyorum sag salim alalim insallah🤲 ayyy birz uzunmu yazdim ne😣