Aysnduru canım ilk önce sağlık ocağına gebelik durumunu bildir onlar her ay rutin hormon-kan testlerine çağıracaklar seni. Sonrasında enfeksiyon testlerin yapılacak, birinin adı rubelle aklımda kalan o olmuş. 12. Haftada 2 li test yaptıracaksın bebeğin Kromozomal bozukluk veya anomali risk oranına bakılacak. İkili testten sonra doktor gerek görürse birde üçlü test istiyor senden birkaç hafta sonra. 18-24. Haftalar arasında detaylı ultrason(dörtlü tarama) yaptırıyorsun,yine anomali taraması yapılıyor ama bunun için bebeğin bütün organlarına damardaki kan akışlarına kadar inceleniyor. 24-28. Haftalarda şeker yüklemesi var. Yani eğer şekerle ilgili bir sıkıntı varsa daha erken de isteyebilir bunu, yoksa bu haftalarda. Başka da ekstrem bi durum yoksa test yok diye biliyorum. Dedğim gibi zaten her ay sağlık ocağında kan testi de yaptırıyorsun☺️