Merhaba kızlar,
Fransa’dan katılıyorum ilk doğumum ve tecrübem Yok sormak istediğim bi kaç soru var şuanda 39 haftalık hamileyim ve formda yazılanlara göre suyu azalanlar açılması olanlar vs. vs. Türkiye’de durum bu şekilde işliyor Ve Doğuma alınıyorlar benim doktorların dediğine göre 2 haftam var ama suyu var mı açılma var mı hiç bir bilgim Yok.Ve bu hafta içerisinde agrın olursa gel dediler yani kontrolümde Yok haftam dolunca randevu alıp Doğuma gidicem.Sizinki nasıldı yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏