Merhaba kızlar. Benim kendi tarafımdan kimse yok annem, ablam, teyze VS. Hiç kimse yok. Doğum sonrası kayınvalidem ben seni sadece 3 gün idare edebilirim diyor. O süreçten sonra kendi kendime idare edebilir miyim sizce? Doğumdan sonra kaç gün de ayağa kalkılır acaba?