tugc57 Baobap ne güzel inş benimde öyle olur hep kız gösteriyor inş oğlum olur tabi önce sağlıklı olsunda
mucizemi_beklyrm evrem61 mart doğumlu annelerde 1 yaş ekleyerek bakılması gerekiyormuş benimde öyle çıktı ama bir yaş ekleyince kız oluyor. Yani doğru çıktı kızım olacak
1incir Happy46 aaaa çok ilginç hep kız dedi bana çin takvimi burası erkek dedi ve doğru bildi oğlum olcak inşallah çok şaşırdım
tugc57 Buuuuss demekki kişiden kişiye değişiyor canım ya allah bilir herşeyden önce biz anneler meraklıyız işte😊