Binnazzz12 fpkprensesim ilaç kullanman gerekiyor değerin yüksekse yoksa bebeğe zararli ilaç kullanırsan bişey olmaz
Sevilay_47 Canım benim de guatır var yeni mi cıktı sende degerin kaç önemli olan o ve ilaç kullanımına başlatmadı mı
fpkprensesim Sevilay_47 bilmiyorum ki önceden beri varsada bilmiyodum bugün doktorum söyledi tekrar test yaptı bakalım dedi
Bsmlh fpkprensesim ben kullanıyorum ilaç merak etmeyin aksıne o ilaç düzene sokuyorki zarar gelmesın bebeğe diye yeterkı düzenli aç karnına kullanın ve 30dk içtikten sonra birşey yemeyin vucudda aktifleşsin ilaç
Sevilay_47 fpkprensesim hiç bir sıkıntı yapmıyor canım ben kullanıyorum şuan sabah aç karna doktorumun talimatıyla
Bsmlh fpkprensesim rica ederim birde 1,5ay bulmadan her ay düzenli baktırın bebek sizden aldıkça yükselme olabılıyor ilaç dozu arttırılıyor
Sevilay7 Bendede çöktü canım ilacını kullanıyorum korkulacak bişey yok bende ilk korkmuştum genelde hamilelerde cıkarmış öyle dedi doktor bilmiyorum
Mom092 fpkprensesim tiroit sanirim. Benimde var gebelikte çıkabiliyor normal ve ilac ile dengeleniyor değer dahiliyeye gitmen lazim ilac baslatilmali biran once
fpkprensesim Sevilay_47 benim 2.94 çıktı kan sonucumda değerim normal olsun dedi doktor yinede fazla değil mi
Sevilay_47 fpkprensesim yani gebe kalmadan önce 2,5 altı olsun onu geçmesin derlerdi gebelikte yine de yüksek olmamasına dikkat edelim der doktorlar ilaçlarınızı saatinizde alırsanız inşllh hiç birsey olmaz