Kizimveoglumm Kızlar tetenoz aşısının ilk dozunu 18 19 haftada yaptırmıştım sonra gidemedim sağlık ocagına şimdi 31 haftalıgız şuan yapsalar bebeğe bir zararı olur mu 🙄 lütfen bilenleer yazsın
Susamcan Kizimveoglumm 2. Doz 1 ay sonra yapılıyor diye biliyorum ama siz yine de doktorunuza veya sizinle ilgilenen hemşireye sorun bence yanlışlık olmasın
ferhunde Kizimveoglumm ben 27. haftada yaptirdim.dogumdab 2 ay incesine kadar yapilabilir diye biliyorum ama yinede ebeye sorun
tbmn Kizimveoglumm Normalde dozlar arası 1 ay ara bırakıyorlar riskli bir gebeliğiniz yoksa 36 haftaya kadar tamamlamak gerekiyormuş 36 haftadan sonra erken doğuma neden olduğu için tavsiye edilmiyor çok geç kalmadan bir telefon açıp sorabilirsiniz veya gidip öğrenebilirsiniz bence