Kubra335 Kızlar merhaba 18+3 den merhaba nasıl geçiyor gebelik nasılsınız bakalım bebişler nasıl ☺️🤰🏻
Busra34ybg Kubra335 20+3 den merhaba ☺️ Hersey yolunda çok şükür heyecanla kucağıma almayı bekliyorum ufak tefek sıkıntılar oluyor elbet nefes darlığı başladı burnum tıkalı biraz daraltıyor beni ama şükür bebeğim sağlıklı ya gerisi çokda umrumda değil açıkçası ;)
Seher112 Kubra335 18+1 iz oğlum olacak 16 haftadan beri hava kabarcığı gbi arada hissediyorum ama hala çok net ve hissetmiyorym
riverandsun Kubra335 tam olarak aynıyız🥰 bende hala kusma var. Yedikten 35-40 dk sonra tüm yediklerim çıkıyor. Onun harici burun hep tıkalı. Başka da derdim yok şükür😊🙏
Kubra335 birmelekannesi_ evet bende 17+2 de çok net hissetmiştim ilk çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese bu duyguları yaşatsın 🤲🏻😇😘 cinsiyet bellimi 😇
Kubra335 Gkcgkc evet oluyor canım yediklerimizle kaynaklı bence gaz yada kabızlıktan dolayı die düşünüyorum
Gul__ Gkcgkc bende de oluyordu doktoruma söyledim gayet normalmiş idrar yaptıktan sonra geçiyor mu sizin
Kubra335 birmelekannesi_ İnşallah canım 🤲🏻🤰🏻🥰 bizimde kız hayırlısıyla 🥰 yerim brn bu minnoşları ya 😍🧿🤰🏻
annepanda Busra34ybg bizde minnoş kızımla 20+3 olduk.. doğumdaşıma selamlarr 😁 sabahlari ve aksamlari hareketlerini daha cok hissediyorum.
Kubra335 Busra34ybg evet canım Allah bağışlasın sıkıntılar bendede oluyo 😇 ama hepsi geçici hayırlısıyla kucağımıza aldığımızda herşeyi unutucaz 😘❤️🤰🏻
Asi_0658 benim sabah bulantilarim basladi yine 18+0 yavrumun hareketlerini hissettikce cok sukur ustesinden geliyorum baskada bir sorunumuz yok elhamdurillah 🤲🧿💙
Minisinannesii Bende 18+3′üm sizin göbüşler çıktı mi ? Çok istiyorum çıkmasını ama benim gunduz uyandigimda bisey yok sadece yemek yedigimde birden şişip beliriyor hep olsn istiyorum ne zaman cikar ya 🙈🤦🏻♀
Kubra335 Minisinannesii kız çıktı benim göbüş çoktan ama bünye meselesi bence çıkar yakında annesi 🥰🤰🏻Bende sürekli görmek istiyorum 🥰
Almilamoms Seher112 bende 18+1 im ve benim de oğlum olacak allahın izniyle ☺️ bakalım doğumumuzda aynı olacak mı☺️
Asi_0658 Gkcgkc toplanıyor olabilir bi bölgede benim diğer çocukların karnimda toplanırdı ama bu kasıklarda anlayamadım 25 inde kontrolüm var sorucam dra
Sevo03 Kubra335 merhabaa ☺️ 20+1 haftalık hamileyiim. Nefes darlığı çekiyorum ve burnum hep tıkalıı 🥰🥰👶🏼
eeygnn123 Bende 20+1 im kızlar burun tıkanıklığı yaşıyorum sık sık ama anlamlı olarak hala tekmelerini hissedemedim 🙈