
Kizlar merhaba ben yumurta catlatma iğnesinin 14 günü erken gebelik testi yaptim başta bir şey çıkmadı. Bende bıraktım mutfağa gittim. 15-20 dakika sonra çöpe atmak için elime aldığımda ikinci çizgiyi gördüm. Sizce var mı gebelik yoksa 5 dakikadan sonra gördüğüm için geçersiz mi 😔