Gkcesu KadriyeDilek Benim kuzenim 30.haftasında şuan onun doktoru 20 haftalıkken sormuştu günde bir bardak içebilirsin demiş canım bende 15+6 dayım arada sütlü yapıp içiyorum inşallah zararı yoktur
Dsa KadriyeDilek en zararsızı Türk kahvesi eğer duble içmiyorsanız kafein oranı çok düşük.... ben nescafe içmiyorum. Hem işlenmiş ürün olduğu için hemde kafein oranı daha yüksek...
Ftmam Kafein içerdiği için tabiki zararlı ama çok seviyorsanız haftada 3 4 kez bi bardaktan birşey olmaz bence hergün içmeyin zararlarını okumuştum biyerde
Miniminilina Haftada bir tane ,bir fincan türk kahvesi içiyorum.işe gittiğimde de 1 kupa kafeinsiz nescafe. Kafeinsiz nescafe alıp için sizde.