Morvi Kızlar selam, Bu cuma doğum iznine ayrılıyorum ve şirketim maaş ödemesini sgk’dan alacağımı belirtti ancak toplu mu yatıyor yoksa maaş gibi aylık mı yatıyor bilmiyorum ve bunun bilgisine ihtiyacım var. Bilgisi olanlar yazabilir mi?
Hackgz Morvi merhaba doğum yapınca 2 aylık tutarı yatıyor doğum yaptığınız hafta alıyorsunuz, doğum yaptıktan sonra bir aylık tutarı ve sonraki ay bir aylık tutarı daha onaylanıp onu da doğum yaptıktan iki ay sonra alıyorsunuz ben de yeni aldım çünkü ☺️
Hackgz Morvi doğum yaptığınızda şirketi bilgilendiriyorsunuz. Doğum raporu isteyebilirler ben gönderdim sonra PTT den mesaj geliyor e devletten de takip edebilirsiniz. Ne kadar yatacagını
eylem_ Hackgz şirkete ödeme şekliyle ilgili bilgi verdiniz mi yoksa herkese mi bu şekilde yatıyor. Bir de ödemeyi maaşınız kadar alıyorsunuz değil mi, benim de kafam karışık yanıtlarsanız sevinirim ☺️
Zafsim0801 Hackgz bende subattta cıkıcaaaam 32 haftam dolacak ben doktordan aldığım raporu muhasebecimeee vericemmm nişana denk gelcek tabiii kısmetseee dogumummm yapmam gereken ne oluyor? Hangi ay ilk ödemem yatar ? Ve acaba toplu alma durumum varmı
Hackgz eylem_ herkese bu şekilde yatıyor bence ben asgari ücretten 300 400 civarı fazla alıyorum maaşın 3 de 2 si yatıyor yani aylık 2800×2 dersek 5600 yatması gerekirken 4438 TL yattı tekrar 4438 daha yatar diye düşünüyorum. Ödeme şekliyle ilgili bişey sorulmadı bana e devletten takip et denildi. İşsizlik ödeneği yazıp baktım onaylanan tutar 4438 TL yazıyordu 2 3 gün sonra mesaj geldi adınıza PTT ye emzirme ödeneğiniz yatmıştır diye kimliğimle çektim şirketi aradım tekrar 2 aylık daha yatacak dediler
prensannesi62 Merhaba bir şey sormak istiyorum.ama bu sgk yatırdığı ücreti almak için doğuma 2 ay varken izine çıkmak gerekiyormus öyle duyduğuma gore bu ücreti alan arkadaşlar kaçıncı haftada izne ayrıldınız acaba??
haziranin25i prensannesi62 normalde 32 doğum iznine ayriliyorsun geçen sene arkadaşım 37 de doğum iznine ayrıldı. Ve bende 37 de doğum iznine ayrılmayı düşünüyorum
Hackgz prensannesi62 merhaba onunla ilgili bilgim yok ben kamuda çalışıyorum 24. Haftada çıktım 32 ye kadar tam aylık aldım 32 de çalışmayacağımı belirttim sonrasında aylık yatmadı o yatmayan maaşlarıda doğumdan sonraki hafta aldım doğum raporumu şirkete gönderip
Hackgz haziranin25i 37 de çıkarsanız çıkana kadar aylık alırsınız izne çıktığınızda maaşınız rapor parasına döner
prensannesi62 haziranin25i yani 37 hafta doğum iznine ayrılıp ayrıca bu ücreti aldı doğrudur değil mi
Hackgz Zafsim0801 toplu alma durumunu bilmiyorumm Ben de 32 haftada izne çıktım yani aslında 24 de çıktım da ücret olarak 32 diyorum bir daha ayrılık yatmadı 40 hafta 3 günlükken doğum yaptım doğum raporunun şirkete gönderdim Bir hafta olmadan iki maçta da yatırdılar 2 maaş tutarı da yatıracaklar maaşın üçte ikisi yatıyor zaten herhalde bilginiz vardır tam aylık yatmıyor
haziranin25i prensannesi62 evet. Değişen birsey olmadı doğum öncesi izni doğum sonrasında kullanabiliyor zaten. Ayrıca 170 i arayarak tüm sorularınızın net cevaplarini bulabilirsiniz. 🤗