Günaydın kızlar😇 yakında bende doğum hikayesi yazan annelerden olucam inşallah Şafak 7 daha da yok😱😂😂 Benim kızımın ismi Öykü Ada olucak ama şey düşündüm bebeğin kulağına dini anlamı olan bi isim okutsam ama kimlikte öykü ada olucak mesela kulağına okunan ismi kullanmicaz bu şekilde olurmu acaba şimdi derseniz zaten iki isim koyuyosunuz birini o şekilde koysaydınız diye ilk başta böyle bi düşüncem yoktu herşeyinide isimli bastırdım e herkesede söyledik ama bi aklıma takıldı olurmu diye yorum yaparsanız sevinirimm 😚