Selam kızlar 33. Haftam biticek geçtiğimiz hafta doktora gittik herşey normaldi ama şu son 3 gündür hareketlerinde belirgin bi azalma var neden oldu çok merak ediyorum nst için gidicem çok emin olamıyorum gidip gitmemek konusunda sizde de oldu mu yardımcı olur musunuz😔