Esmanur_97 Merhaba anneler gümüş kapak göğüs ucu koruyucu sizce gerekli ? Fiyatı uçuk biraz çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz? ☺️
tbmn Esmanur_97 Ben gerek duydum göğüslerimin ucu olmadığı için almak istedim hem acır hemde emzirmezsem diye korkuyorum doğumuma 37 gün kaldı 1 2 hafta sonra kullanmaya başlayacağım yorumlarını çok okudum araştırdım gümüşün tedavi edici özelliği varmış krem yerine gümüş kapak kullanmak mantıklı geldi bana açıkçası. Ben baya uyguna almıştım n11.com dan 60 TL ödeyerek aldım kartımda bonus vardı yarısını öyle ödedim aldım. 999 ayar gümüş aldım bazıları 925 ayar oluyor buna dikkat etmek lazım
aylinsss Esmanur_97 ben alacağım çevremde alan arkadaşlarım ilk onu tavsiye ediyor liste yaparken gögüs yarası berbat bişey etin kopuyor sanki diyorlar be kadarsa vermeye deger gögüs yarası çekmiyim de hem yara olmasa bile tak yumuşatıyor diyolar doguma yakın başlyacagım bisürü şeye para verdik onada verelim gitsin kafasındayım 🤣
Mom092 Esmanur_97 bence gerekli cok ucuk fiyatlara bakmaya gerek yok hepsi buradada suan kampanyada 999 ayar gumus kapak silver linda marka 100 tl ben aldim gogus uclarim kabuklanmis ve cok sertti yara olmaya musait yani denedim sadece iki gunde birer saat taktim ve yumusacik yapti 35 haftami bekliyorum duzenli olarak gunde birer saat takicam ben begendim 👍🏻 Zaten kremede vericeksin 60-70 lira 30 daha fazla ver gumus kapak al gumus kapak kullananlara krem önermiyorlar etkisi olmuyormus
Esmanur_97 tbmn erken doğum riskim var çok kararsız kaldım öyle birşey olursa bebek küvezde yatar pompayla sağarım diye düşünüyorum ama bilemedim🙄 999 ayar mı almamız gerekiyor ?
Son40 Canim yazık valla hic alma ben de dogum yaptım doğumdan önce almayı düşünüyordum sonra iyi ki almamışım, dedim. Göğüs ucu kremi al doğuma bir iki hafta kala kullanmaya başla yeterli olur . Ben oyle yaptim cok şükür hiç yaram olmadı
Esmanur_97 Son40 şuan göğüs uçlarıma hindistan cevizi yağı kullanıyorum doktorum önermişti yine de kararsız kaldım erken doğum riskimde var öyle birşey olursa sağarım diye düşünüyorum ama bilemedim 😒
tbmn Esmanur_97 İnşallah erken doğum olmaz 999 ayar daha kaliteli yani kullanım için etkisi daha fazla diye o yüzden 999 ayar aldım
tkrj19 Esmanur_97 valla ben aldım kendine yaptığın en iyi yatırım diyenler oldu alma diyenler olmuş ama herkesin bir olmuyor kremler işe yaramayabiliyor kapağın işe yaramadığını söyleyen olmadı ben indirime girmişti valla geçen haftalarda 999 ayar aldım 137 lira normalde 200 küsürdü silver moondan aldım