Kızlar dunden beridir sancilarimdan oturu yatamıyordum nts ye baglandigimda sancilar bariz cikiyordu bugun aksam 7.30 da doguma alindim spinal sezeryan oldum suan biraz agrim var bebek 2130gr olarak dogdu kuveze alindi solunumda sıkıntı yok durumu gayet iyi dendi ama ne zaman çıkacağı hakkinda bi bilgim yok😔