Kubravci Arkadaslar ilk bebegim mecburi sezeryan oldu. Suan 2.ye hamileyim. Bugun hafif karnim sirtim agriyordu son gunler diye aldirmadim normal dedim. Ama suan beni uykumdan uyandirdi uykuya dalamiyorum sol tarafta kasiga yakin yerlerin ama sirt kismini dusunun agri var elektirik carpar gibi tak tak vurur gibi uykjya dalamiyorum yurudum vc gttim su ictim uzaniyorum gecmedi pazartesi nornalde doguma alincam ama acaba simdi mi gitsem hastaneye ya bilemedim ilkinde suyum gelmisti gitmistim simdi sezeryanliyim dikisliyim napcam bilemedim
Kubravci Kubravci bu saatte de simdi herkes uyuyordur ben kime soruyorum ki esimde kizim da uyuyor kizim 17 aylik napsam bilemedim
Mercimeginannesi123 Kubravci bende aynı durumdayım aşırı şiddetli değil ama kesilmiyor da değil mi? Bacağınız ağrıyor mu peki
Cansucasalin Canım , senı uykudan uyandıracak kadar agrın varsa doktora git açılman oluyor olabilir , riske atma derim ve kasılmalarını takıp ettin mi ? Kaç dakıka bir geliyor düzenli mi durum nasıl ?
Kubravci Cansucasalin valla dakika tutamadim 10 dakikadan fazladir suren bi durum 15 20 dakikadir agrimi hissediyorum gecip tekrar hissettirmesi suresi kisa
Cansucasalin Kubravci kaçıncı haftanızdasınız biraz daha bekleyin geçmezse eşinizi uyandırıp bir hastaneye gidin derim.
Kubravci Cansucasalin suan hastanedeyim yatisim yapildi dua edin serum takildi sancilarim artarsa doguma alincakmisim suan sancim 55 gorunuyir