merhabalar aktarcılar da kakao yağı die geçiyor ama kalıp halinde ondan alıp benmari usulü eritip boş bir krem kabı vb bişeyin içine koyun o zaten tekrardan doncak normal olarak sürmeden önce (malum kış hava soğuk hemen donuyor) az biraz erimesini sağlayın hem çatlaklara iyi geliyor hemde kaşıntıyı alıyor kullandığınız kremlerin dışın da mutlaka kullanın.Bir de doktrum bana johnson beybi nin bebe yağını önerdi fikir olsun sizlere de