Kasığımda belimde ve sol bacağımda sabahtan beri Bi ağrı var ama gündüze göre daha şiddetli şuan uykudan uyandırdı fakat dayanılmyacak gibi de değil 25+2 hafta bu yalancı sancı olabilir mi yoksa hemen acile mi gideyim erken doğum riskim var ama sürekli alttan muayene ediyorlar açılmayı tetikleyecekler diye de korkuyorum