Merhaba bayanlar internette yorumlara baktığımda hastane hakkında hiç güzel yorum göremedim malesef ama Özcan Karademir doktorum cok iyi tAbsiyeler üstüne gittim zaten ve cok memnünüm ama yorumlarda küvez ücreti 850 tl gecelik falan yazmışlardı hemşireler ilgisiz yazmışlar cok kafam karıştı ya küvez gerekirse falan nasıl altından kalkarız veya hemşirelerden memnun kalmazsak odadan falan cok endişelendim yorumlarınızı merak ediyorum