Kbbb ever var bende yaklaşık 40 gün önce kürtaj oldum benimde aynı gen heterozigot çıktı doktor iğne kullanmamı önerdi sadece pıhtılaşma taşıyıcısıdın kullanmasakta olur ama riske atmayalım dedi ayrıca hamile kalana kadar da kullanmam için ecopirin verdi kalınca iğneye hemen başlıycaz ve sana ekstra folik asit ve vitamin takviyesi vericem dedi yani diğer hamileliğimde kullandığımdan daha fazla folik asit vereceğini söyledi canım