Cansu1501 Sol kasıkta şiddetli sancıyla doktora gittim. Bu ilacı verdi. İlacın kullanma talimatında ilk 3 aylık gebeler kullanmamalıdır diyor. Doktor ise birşey olmaz kullanabilirsin dedi. 7+6 dayım. İçim hala rahat etmiyor kullananlar var mı? Doktoru veren?
Ozayy Cansu1501 doktor yanlış bişi vermez sanırsam ilk haftalarda kusmam vardı zofer verdi kesinlikle hamile kullanamaz diyordu ama bir ay kullandım anca o geçirdi
Mom0101 Cansu1501 bu kdr takma doktor önermis burda biri bisey dese nolcak. İlaç falan değil bildigin magnezyum tozu bisey olmaz. İshal falan yapar diyedir hamileler içmesin yazmasi. Kabizsan icmen lazım
Fatos_bk Cansu1501 evet hamileliğimi 6. Haftada öğrenmiştim. Ondan öncede kullanıyordum doktorum kullanmaya devam edebilirsin dedi ve hiç bir sorun yaşamadım.
Cansu1501 Mom0101 amaç kendimi rahatlatmak burda rahatlatmayacaksanız insanı germeyin. Bir insana bu kadar takma denmez. “A tamam o zaman takmayayım madem” diye karşılık bulamazsın çünkü. Kişinin elinde değildir o takma olayı sadece karşındaki kişinin sinirini bozarsın. Psikolojik danışman olarak nacizane önerim!
Mom0101 Cansu1501 bir tıp hekimi rahatlatamamiş burada mi rahatlicaksin? Kim doktordan iyi bilir zararınu yararını. Evet takma diyorum cünkü mantıklı olan doktoru dinlemek