Gd1992 bir iki atistir ama karnini doyurma canim eger dogum zamaniysa lagman yapmak zorunda kalıyorlar bende tok gitmiştim oyle yaptılar sanırım dogum sancısı senin hayurlisiyla kucagina al insallah benimde 5 dakikada bire düşünce gittim 4 saat sonra dogum olmuştu 😊