34+3 üm. 29. Haftadan beridir bel ağrısı, kasıktan başlayıp baldırlara inen adet sancılarım var ama nstde sancı çıkmıyor 🤷🏻♀️ Anlamadım bende eğer bunlar yalancı sancıysa gerçek sancıları hayal bile edemiyorum. Bazen öyle bir giriyor ki aha doğuruyorum diyorum ama yarım saat sonra geçiyor. Günde dört-beş kez vuruyor böyle.