Kızlar malatyada özel hastanede doğum yapacam doğum zamanı korona olursam hastanede doğum yapamayacağımı söylediler o esnada beni hangi hastaneye yönlendirirler detaylı bilgi vermediler kendinize bol bol dikkat edin korona olmayın falan dediler sadece ama benim aklıma takıldı doğuma başka şehirden oraya gidecem 2. Sezeryanım olacak devlette mi doğum olur öyle bişey olursa bilen aydınlatabilir mi