Gamze1duru keçi boynuzu özü olcak eczanelerde 35 lira falan şişesi en önemlisi bu zaten erkeğin ilacı bence zaman kaybetme al bunlar zaten yan destek doktora gittik biz verdik sonucu doktor ne yaptınız siz 2 ayda nasıl bu kadar yükseldi dedi benimle işiniz kalmadı artık kadın doğumla görüşün dedi senin eşinin zaten çok düşük değil ama 26 olan değer en az 32 olması gerekiyor normal yolla hamilelik için geç kalmadan kullan bence bi zararı yok sonuçta vitamin bunlar eczaneden satılan şeyler yani e vitamini yapılandırıcı özelliği var vücutta Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu var o diyordu hep videolarını izledim e vitamini erkeğin spermini yapılandrmaya desteği olur kullansınlar diye aldım etkisi oldu yani solgar marka e vitamini diye geçiyor