Bende var canım hamile kalmak bile beni korkutuyordu karnımda çocuk olduğunu bilirsem eğer panik atak geçiririm diyordum… durduk yere panik atağım tutardı hep kimi zaman insan içine çıkmak istemezdim atak tutacak diye… Ve hamile kaldım. Allah’ım hamilelik öyle mucizevi bir şey ki, hormonlar öyle güzel salgılanıyor ki, durduk yere ne anksiyetem ve panik atağım hiç biri tutmadı… öyle güzel bi gevşeklik hali var ki değil gerilmek kendini kaldırıp iş yapasın gelmiyor, antidepresan içmiş gibi bir ruh hali… Çok şükür hamileliğin en çok bu yanını sevdim hormonlardan dolayı ne anksiyete ne panik atak durduk yere gelmiyor inşallah doğumdan sonra da devam eder 🤲🏻