Kızlar merhaba salı günü sezeryan olucam korkulacak birşey varmı tavsiyeleriniz falan varsa yazarmısınız ben biraz ameliyathane ortamından korkuyroum ama ne yapiyim ne yapmiyim o an ? Ve Memnun kaldınız mı ?
Spinal mi Epiduralmi iyi birde hangisini tavsiye edersiniz…?