Seymayldrm Amin cnm cümleten inşAllah🤲 Bizde37+2 olduk bende bayayi zorlanıyorum yediğim herşey dokunur oldu zaten hamileliğim boyunca kusma hazımsızlık mide yanması tualete sık sık çıkma yaşadım halen de devam ediyor kusma çok şükür yok ama koku hassasiyeti fazlasıyla var 😏 rabbim bu yolda bütün kadınların yardımcısı olsun bi acıda kurtarsın bizide 🤲❤️ Miniklerimize kavuşunca geçcek herşey tatlı bi anı olarak hatırlıyacaz 🐣