Basak0503 benim kimyasal şu şekilde oldu canım adetim 1 hafta gecikti sonra normal 1 hafta adet gördüm arkadaşından 10 gün sonra birden tekrar kanamam olmaya başladı test yaptım ama tek cizgiydi kimyasal düşük sadece ken testinde çıkıyormuş sonra doktora gittim o da kimyasal düşük dedi 1 hafta adet gibi birşey oldum kanama fazlaydi bir de belimde sirtimda ağrılar vardı