Yldz3 amin inşallah, 38 haftalık oldum. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım doktorum sezeryan olsun dedi, bende biraz korkuyorum açıkçası, tedavi sürecinde çok travma geçirdim doğum rahat olsun istedim. Gerçi sezeryan rahat olacak mı onu da bilmiyorum