ipekmommmm Ben bir kaç kere sucuk,salam yedim.. Zaten gebeliğin basında toksoplazma testin pozitif cıkmıştı yani daha önce bu virüsü geçirmişim.. Siz hiç yediniz mi? Veya yiyip doğum yapan var mı?
Mervensn1 ipekmommmm ben iyice pişirip yiyorum çok canım çekerse ama yememeye çalışıyorum eve de almıyoruz salam hiç yemedim sucuk yedim onuda çok pişirdim çok az yedim
Serifeisitmir ipekmommmm hiç yemedim canım istese bile 1 kere kızarmış sosis yedim hele bir doğurayım neler yiyeceğim neler 😂😂
ipekmommmm Myssr bende cok istiyorum ya :( iyice pişirsek yesek bişey olurmu acaba sucuğu iyice pişirip öyle yiyorum cnkü
Serifeisitmir Myssr ah ah sorma burnumda tutuyor 😂 ama tutuyorum kendimi doğurayım hele bir doktorum 1 dilim pizza bile asla demişti
Smyrhkn123 Valla ben canim ne cekerse yiyorum sakındıkca cöp batar derler onu yeme bunu yeme 9 ay nasil gececek 🤭
A2017 Ben bunu bu hamilrligimde öğrendim ilk kızıma gebeyken her gece sandavicc sıparıs ediyordum deli gibi aseriyordum sukur bir seyım olmadı
Yldz3 ipekmommmm valla bir gün aşırı canım çekti ama kendimi tuttum çemen aldım onu kızarttım sonra yumurta kırdım üstüne biraz sucuk tadını versin diye 😅 öyle geçiştirdim
Ataninannesi Valla ben bu sabahta sucuk yedim alışverişte salam da aldım pizza da ilk defa yedim bişeyi abartmadıkça bişey olacağını düşünmüyorum Allah korusun
XxKirmizibalik Pizzayı bile peynirli yiyorum normalde de sık yemem işlenmiş erleri sağlıksız buluyorum