Merhaba arkadaşlar. 19haftalık hamileyim ve cuma günü yaptığım ters hareketten sonra sağ belimden göbek deliğime doğru bir sancı saplanıyor. Özellikle yürüyüşten sonra. 2gündür yürüyüşümü yarıda kesmek zorunda kaldım. Yarın doktoruma danışıcam ama böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?