Gulenay1234 058elf#11728085 haklısın valla sıcakta ne kokar yediğim de iki tane rahat yerim ama bi kaç gün ara vermek zorunda kalıyorum aslında düzene oturtmam lazım sağol canım yorumların için sağlıkla kucaklarımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🌹💓
058elf Gulenay1234 ben bir tane kafi fazlası gitmiyo😂 oturur canım sabahları pekmez yiyebilirsn hem kan yapar. Ne demek canım inşallah hayırlısyla alırız 🌸💜
KaanErkan-mom Gulenay1234 Ee öyle oluyor maalesef. Hele birde birden alınca her yer yırtık yırtık 🤦🏻♀️ Kiloyu aklına bile getirme. En en az kilo ile doğumu hedefle
Sidal Gulenay1234 bence de çok iyi bizde 18 haftalığız bebeğim çok iyi dedi doktor ben de 1 kilo aldım tek
Gulenay1234 Sidal çok iyi kuzum bebeklerimiz sağlıklı iyi olsunlar da 🌹benim de randevu ertelenmeseydi bugün durumunu öğrenecektim en son doktor gelişimi güzel dedi bir ay önce filan annelik işte şimdi ertelenince düşünüp duruyordum sağol canım benim 🙏
Seyma2861 Gulenay1234 ben 20A+4 üm 1kg kadar aldım. Suan zaten erken 6aydan sonra gelecek asıl kilolar. Bebekler sağlıklı olduktan sonra kendi kilonuza takılmayın. Son zamanlar herkesin kabusu oluyor kilolar 6dan sonra zaten hızla gelecek
Gulenay1234 Seyma2861 anladım canım teşekkür ederim içim rahatladı Allah sağlık sıhhat versin bebişlerimize 🙏
Kuzey61 Gulenay1234 ben ikinciye hamileyim 16 haftalık 1 kilo aldım. İlkinde de ilk 4 ay almadım 5 Aydan sonra çok aldım 1 ayda 3 kilo almıştım hatta🙈 toplam 15 kilo aldım kendimi son haftalarda tuttuğum halde 🙈
Gulenay1234 Merveturksoy maşallah tontiş yavruşa hayırlı olsun sağlıkla mutlulukla hep birlikte yaşayın bebeğinizle inşallah