Ruya26 Kızlar 37de çalışamaz raporu alan var mı iş yerine vermek için ? Doktor 32de aldığın rapor yeterli tarihi orda yazıyor izin başlangıcının dedi ama okulum çalışamaz raporu getireceksin ayrı dedi.
Enkrky Ruya26 son 3 hafta kala zaten devlet ayırıyor bizim iş yerinden arkadaşım doktora gittiğinde vermişti 3 hafta kala çalıştırılamıyor diye biliyorum canım 🤗
Ozlm4452 Ruya26 ben yarın alacağım canım çalışamaz raporu 32 den sonra çalışabilir raporu almıştım şimdi çalışamaz almamız gerekiyor
Ruya26 Enkrky evet canım biliyorum da 32de çalışabilir aldm 37de çalışamaz diye bi rapor veriliyor mu ayrıyeten onu merak ettm ☺️
Ruya26 Ozlm4452 Ben de çarşamba alacağım bakalım internetten örneğine de baktım ama göremedim raporun