1437- 50 mg seker yuklemesi yaptirdim ama doktorum yetersiz oldugunu 100 mG daha yapmamiz gerektigini soyledi yapmasam bi sorun olur mu acaba
Aysn6767 1437- 50 mg yükleme sonucunuz nasıl ? Genelde sınırda yada yüksek olduğu zaman ikinci bir yükleme istenir.
Cigilipap Şeker yüklemesi 50gr ile yapılır doktor gerekli görünce ikinciye 100gr ister. Demek ki gerekli görmüş neden yaptırmak istemiyorsunuz ki
1437- Aysn6767 sanirim normal deger 145 olmasi gerkmis benim 78 cikmis tam emin degilim tersi de olabilir cunku aractaydim telefonla arayip anlatti doktorum 100 mg daha istedi ama hala yaptirmadim ne gibi sorun olur yaptirmazsam
Irmaktan 1437- Eger gebelik şekeri var ise ilerleyen zamanlar da su fazlalığı bebeğin kilosunda artış ve erken dogum riski olabiliyor . Önlem alınması açısından yapiliyor
Minik16 Bende ilk 50’lik yaptırdım sonucum 147 çıkınca doktorum 100’lük yaptırmamız gerek dedi onuda yaptırdım daha kesin sonuç veriyormuş ve oda yüksek çıkınca diyetisyene gidip ona göre besleneceğim tehlikeli olabiliyor bence yaptırmalısınız
Htcarslan Bayanlar bende 12 haftalık gebeyim belirtilerim şekeri gösteriyor şuan bana tahlil yaparlar mı acaba yoksa 20. Haftayı mı beklemeliyim
Irmaktan Htcarslan 24 sen önce yapmıyorlar diye biliyorum ama sen doktoruna sor gene bende şüphelenmiştim ama 24 u bekledim