Minnosunannesiii hiç korkma canım bebeğe bi şey olmuyor. Ben pozitif olmadım ama temaslı vaka olarak karantinada kalmıştım aile hekimimi aradım bilgi almak için. Bebeğe hiç bir zararı olmadığını, hamilelikte ilaç veremediklerini bol bol vitamin almamı söyledi. Allah’ın izniyle bişey olmaz sen içini ferah tut stres yapma. Yiyip içmene dikkat et güzelce beslen atlatırsın inşallah😊🌸