YasinMerveYaln Bende bugün marul oldum 😊 ama erken Doğum riskim var korkuyorum duanızda beni de unutmayın
YasinMerveYaln YeniAnnecik aramızda bir gün var benim ki de oğlan ama erken Doğum riskim var bakalım kim önce doğuracak 😃
Rainbabyyyyyy Bernadoruk ahh canım sıcaklarla başladı ya o yüzden iyice zorlanıyoruz ama dua edelim ki temmuz Ağustos’ta karnımızda değil yanımızda olucaklar o aylarda hamile olanlara Allah yardım etsin heleki son zamanlarıysa 😊
YeniAnnecik YasinMerveYaln 👣👣💕 benimde kız inslalah Ya Allah yardımcın olsun neden riskin var yanlış anlamazsan
YasinMerveYaln YeniAnnecik bebeğin eşi aşagıdaymış iki hafta önce kanama geçirdik hastanede kaldım iki gün ciğer geliştirici falan yaptılar allah tan ki doğmadı miniğim ☺ Ama heran tekrarlaya bilirmiş işte ilaç kullanıyorum
YeniAnnecik YasinMerveYaln öncelikle Allah yardımcın olsun inslalah yasamazsin bidaha rabbim sağlıkla verir inşallah kucağına 💛🙏
Mekanikcianne Bernadoruk 35+3 bizimkisi 21 haziran tahmini ama ayın 9 dan sonra her an gelecekmiş gibi hazırlıklı olacağız 🐣🐣🐣