Buseumut2011 Enkrky 11+3 de erkek gibi ama net değil dedi doktorum sonra 15+2 de gösterdi kendini oğlum baya net olarak ☺️☺️
Boncukgiller003 Bugün 11 haftalık olduk. Bende heyecanla bekliyorum 😍 hayırlısı olsun inşallah ama gönlümden de kız geçmiyor değil 🙈
Boncukgiller003 Enkrky 11.hafta erken daha ama. 12.haftaya bile erken diyolar 14.haftada gitmeyi düşünüyorum ben kesinleşsin diye 😊
Buseumut2011 Enkrky benimde kız doğuyodu ☺️ Hatta 20.haftama kadar hep ekşi yedim tatlı ağzıma sürmedim kocakarı usulü olsa kız olması lazımdı sonuç erkek çıktı 😅😅
Mmrv00 21 e kadar erkek dendi detaylida kiz oldugunu ogrendik 😬 hem de ozel iyi bir hastanede.Alisveris icin acele etmeyin
Buseumut2011 Mmrv00 aaa ciddimisin ee sorması ayıp ultrasonda pipisini göstermedimi hiç doktorunuz bizimki resmine kadar çekip bide çıktısını verdi elimize 😛 değişmez herhalde bu saatten sonra
Bebbek Bende 12+6 da gittim görünmüyor ama kemik yapısını kıza benzettim dedi.kemik yapısından anlaşılır acaba sizin doktorunuz böyle bi yorum yaptı mı
-Kbra8- Enkrky 12. Haftada %90 erkek dedi. 13.hqfta içinde %100 erkek dedi. Zati doktor daha demeden biz gördük resmen ultrasonda 😊