Kızlar kardeşim bu gün kan testi verdi adetine daha 8 gün var ve değeri 5.21 çıktı doktor var ama iki gün sonra tekrar kan ver iki katına çıkar demiş ama normalde 0 olması gereken Bi değer bebek olmasa neden 5 olsun ki böyle olup hamile olan var mı 😊