Babys Merhaba istanbul avcılar yada güneşli de doğum yapanlar varmı? Hangi hastanede kimde doğum yaptınız hanımlar
Aseloyku1 Babys ben de ıkı oğlumu esenler Güney hastanesınde yaptım.34haftalık hamıleyım kızımızda orda yapıcam insallah