Aysnduru 10 hafta 4 gün hamileyim bir düşük olmuştu Dr verdi kullan diye ama insan yinede tedirgin oluyor aramızda kullanan veya bilgisi olanlar varmııııı ?
Efulim_22 Aysnduru canım kan sulandırıcı zaten önlem amaçlı veriliyor bi zararı yok kullanabilirsin bende kullanıyorum aksine faydası var. Bu arada kan pıhtılaşması mı var sende
Kimkibu Aysnduru yeni başladım bende 10. Haftada 1 hafta oldu kullanıyorum önlem amaçlı oldugunu söyledi doktorum
Dilek0809 Aysnduru ben de kullanıyorum merak etmeyin bir zararı yok önlem amaçlı veriliyor aynı saatte almaya dikkat edin alarm kurun hatta hep aynı saatte alın
Aysnduru Efulim_22 8 haftalık ken kahverengi leke geldi benden o zaman başladı Dr bu arada çok teşekkürler 🙏
Gamzeoztrk Bende aynı durumu yaşamıştım daha önce düşük olduğu için doktorum tekrar verdi hamileliğin başından beri kullanıyorum ben bırak diyene kadar devam dedi doktorum şuan 15 haftalik🤗🌼
09elif Bende kullanıyorum 24 .haftamdayım hangi doktora sorduysam zararı yok aksine faydası var dendi
Familyboy Bende kullandım canım 32.haftaya kadar kullanacaksın dedi doktorum daha bu hafta bıraktım bende boş gebelik yaşamıştım önlem amaçlı veriliyor zaten aynı durum bir daha yaşanmasın diye rahat ol hiçbir zararı olmuyor tam tersine faydası var
uykusuzbirben Aysnduru bendede bi sorun olduğundan değil ama daha önce kimsayal bi gebelik geçirdim die hamile kalınca başlattı doktorum bi zararı yok bebek daha iyi gelişsn die dedi doktor ztn sezryn olacağım için benm açımdan iyi olur. 32.haftada bırakcam nasipse. sende korkma düzenli olarak kullan doktorunu dinle verdiyse vardr bi sebebi canım
Aysnduru uykusuzbirben çok teşekkür ederim rahatlattınız beni 🙏insan tedirgin oluyor işte elimde değil
Senemada Aysnduru doktorunuz vermiş ne sıkıntı olabilirki pıhtılaşma düşğk sebebidir şimdiden önlem almak en iyisi benim hiç pıhtılaşma sorunum olmadı 31 haftadayım ilk günden beri coraspirin kullanıyorum dahada bıraktırmadı doktorum👍🏻
uykusuzbirben Aysnduru anlıyorum seni canm ilk başta bende çok tedirgin olmuştum sonuçta kan pıhtılaşması yok bşy yok neden kan sulandırıcı içiyorum die ama iki tane doktora danışınca içim rahat etmşti. rabbm sağlıcakla bebişlermzi kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhhhh 🤲🤲
Ebru222 Önceden 2 dusugum var bu 3 gebelik. Başından beri hem coraspin hemde kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. 31+4 olduk. Umarım sağlıcakla alırız kucagimiza.