Merhabalar,ben 18haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim..Bebeğime oda takımı almak istiyorum fakat bunu kaçıncı hafta siparişini versem daha doğru olur?Oda takımı alma diyenler olacaktır mutlaka ama odam boş evim kendi evim ve büyüyen beşik almak istiyorum o yüzden gereksiz olduğunu düşünmüyorum..Sadece kaçıncı hafta da sipariş versem onu bilemedim erken mi acaba şuan için?