Zaten doğumdan cikilinca bebeği görmek için aileyi içeri alıp daha sonra geri çıkarıyorlar önlemin hiç bir anlamı kalmıyor bence anneye zorluktan başka ebe veya hemşire orda sana ne kdar yardımcı olabilirki o kadar insan varken ve onlar daha riskli bence o kadar insanla temasa geçip daha sonra bizle ilgilenecekler .