dilara10 Bazı kişilerde plasenta tam üstte duruyor bebek altında kalıyor adeta bir yorgan gibi bebeği örtüyor . Bu nedenle hareketleri daha az hissediliyor. Bizim öyleymiş, hareket etmiyor diye acil gittiğimiz oldu, usg de epey hareket ederken gördük, şu an çok fazla vuruyor dedi bakan ebe, hissetmiyor musun diye sordu , o an gördüğüm hareketlerin hiç birini hissetmiyordum. Eğer doktorunuz normal diyorsa kafanıza takmayın, sadece günde 10 hareket yavaşta olsa hissederseniz iyidir. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🤲🏻🧿🙋🏻♀️🌷♥️